Avatar

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Badges

Please read the forum rules before posting.



Check if you are posting in the correct category.



The Off Topic section is not meant for discussing Cookie Clicker.

itsIndy ✭✭✭

About

Username
itsIndy
Joined
Visits
479
Last Active
Roles
Member
Points
106
Posts
229
Badges
10

Activity

  • 100lol
    april fools!
    July 13
    • InvaderIndy
      InvaderIndy
      apu
    • Idler
      Idler
      It is not april fools, and it's not even april.. what the hell?
    • ShadowofReverse
      ShadowofReverse
      @Idler Ṕrobabl͠y̵ ̶a̡ ̨re̢f͝er҉e̴n̨ce ̶t͏o̷ ̕s͢ǫm̴et͞hin̴g͢ i͢d̡iǫt͡i̧c̀.̨
  • July 11
  • itsIndy was promoted to Level 3.
    July 9
  • balderdash!
    July 8
    • QuentinPlaysMC
      QuentinPlaysMC
      What is that?
      Some kind of digestive condition?
  • I've been going on my girlfriend's Instagram and posting memes whenever she'd say something sad lol. Am I evil?
    July 7
  • did it really just disappear ;-;
    July 6
  • If you get caught in class talking and your teacher calls you out on it just say "we're talking about how cool you are!" and watch as they look both frustrated and flattered lol
    July 6
  • QuentinPlaysMC
    I was told you stole my blendEr!
    That'S nOT okAy!
    July 6
  • The other day my mom and I bought over $100 worth of meat it's crowding up our whole refrigerator lol

    It's literally 1:20 AM and i'm thinking of the endless possibilities
    July 5
    • Brainstorm
      Brainstorm
      I'm sure all that meat would be used in a meeting, or should I say... a meating

      -returns back to nutshell-
    • itsIndy
      itsIndy
      thats brainstorm in a nutshell
    • Billabo
      Billabo
      I was about to post this on /r/madlads, but it says still images have to be from social media and I don't think dashnet.org counts.
    • itsIndy
      itsIndy
      You can @ people, there is constantly beef with no side servings of vegetables, and social media does count as this as social media is a website that lets users share fecal matter such as games by dontnod, games by Ubisoft, videos by Jake paul, or mr t
    • Brainstorm
      Brainstorm
      I regret trying to beef unny
    • Brainstorm
      Brainstorm
      I mean, I was just chicken' whether I could or couldn't, well, I butcha' I could get a better one next time
  • mr t
    July 5
  • Have a grand fourth day of the traditionally 31 day marked month, known to many as, and I quote, "July", where earthlings actively gather together over what is to be described as "barbecuing, party-harding," and I quote the shameful derogatory word, "shit-facing." Drink responsible, me lads!
    July 4
    • The_Cookie_Monster
      The_Cookie_Monster
      how come like everyone on this forum is fucking american

      i'm just waiting for 26 january lol
      https://www.google.com.au/search?q=australia+day&rlz=1C1GGRV_enAU751AU751&oq=australia+day&aqs=chrome..69i57.5670j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    • itsIndy
      itsIndy
      I'm Irish :P
    • The_Cookie_Monster
      The_Cookie_Monster
      hee hee

      i think irish accents are swag af
    • itsIndy
      itsIndy
      Thanks ^^
    • Brainstorm
      Brainstorm
      I'm egyptian
    • itsIndy
      itsIndy
      nice
  • why would u buy a rubik's cube just to look up how to solve one
    July 3
    • The_Cookie_Monster
      The_Cookie_Monster
      that's what rubik's cubes are for: cheating to make yourself feel better
  • July 3
    • Lefian
      Lefian
      *hates you harder*
  • Spoiler for Borderlands 2 but its pretty funny

    July 3
  • 200th post. i think. Lol
    July 3
  • Fuck marry kill
    @Vini @Carmory and @Lefian

    :))))))))))))))))))))))))))))))
    July 1
  • I'll do a 100% legit face reveal on my birthday ;P
    July 1
    • Carmory
      Carmory
      forum anniversary or birthday lol
    • itsIndy
      itsIndy
      Forum anniversary is August 16
      Birthday is July 8 lol
    • The_Cookie_Monster
      The_Cookie_Monster
      hmm, "100% legit"

      oh, for a second there i thought you were actually gonna do a face reveal :L
    • itsIndy
      itsIndy
      legit
    • The_Cookie_Monster
      The_Cookie_Monster
      ...if you say so
    • itsIndy
      itsIndy
      ok
  • Just stayed awake for 40 hours. Fingers are fidgetings, eyes, hurt, stomach growling.

    Can't wait to do this again
    June 29
    • itsIndy
      itsIndy
      Time for a ten hour nap
    • Debator
      Debator
      you are ruining your body
    • itsIndy
      itsIndy
      no
    • Debator
      Debator
      Yes
    • itsIndy
      itsIndy
      But i'm not finna do this every night. I'm not some uncultured savage
    • Debator
      Debator
      I never skipped a night
    • itsIndy
      itsIndy
      xd
    • Lefian
      Lefian
      If you don't stay up for 40 hours every night then you don't deserve a bed
    • itsIndy
      itsIndy
      o sht
    • adam_antichrist
      adam_antichrist
      When I was a boy we had to stay awake for 40 hours every night and we were grateful to have a bed we weren't allowed to sleep in
    • Brainstorm
      Brainstorm
      40 hours every night? Do you live on Jupiter?
    • adam_antichrist
      adam_antichrist
      No, days were longer back then. Haven't you seen Answers In Genesis?
    • Gouchnox
      Gouchnox
      Last weekend I stayed up for 32 hours and honestly at one point the tiredness comes in waves. Like, there are certain hours when you're fine and others when you can barely open your eyes. Doesn't help that when you go to sleep at 5 pm and wake up at 11 it feels like you're in another century you have no idea what your name is or where our species stand as a hole you're like what the fuck is happening in my brain where and when am I and then you go back to sleep for 10 hours.
    • itsIndy
      itsIndy
      Legit what it felt like
  • I just realized I can piss my whole family off by staying up all night lol
    June 28
    • Brainstorm
      Brainstorm
      You can also do that using over 1000 actions, including taking drugs, having sex, murdering, kidnapping a president...
    • itsIndy
      itsIndy
      Why the fuck would I have sex lol even I don't want that
    • Brainstorm
      Brainstorm
      and taking drugs, murdering, and kidnapping a president is absolutely normal and you have no problems with that
    • itsIndy
      itsIndy
      murdering for food - hunting
      drugs - stress relief
      kidnapping - nobody even likes trump
    • itsIndy
      itsIndy
      I'm against murdering HUMANS but not wildlife :/
    • Debator
      Debator
      My parents werent mad at me when I had sex.
    • itsIndy
      itsIndy
      because they knew it wasn't gonna happen again after
    • Vini
      Vini
      Petition to change Debator's screen name to Icarus.
    • idc
      idc
      I've never taken drugs, had sex or kidnapped a president but my family were mad at me. :(
    • ¤RunninginReverse¤
      ¤RunninginReverse¤
      @idc Plot twist; They're mad because you didn't.
    • itsIndy
      itsIndy
      lol
    • Debator
      Debator
      I would change my name to icarus
    • idc
      idc
      Nah, they just didn't like having to clear up the mess.
    • Jarr2003
      Jarr2003
      @Brainstorm How many parents would actually be pissed off by their son/daughter having sex (assuming they are of age)? I dunno about Egypt, but in America it's typically not that big of a deal (unless if he or she is an idiot and accidentally gets an std or pregnancy).

      Taking drugs also doesn't make too much sense, as there are plenty of actually important prescribed drugs, so unless if the parents are avid anti-vaxxers, they probably aren't going to be upset by most drugs unless if you start doing street drugs, which depending on the parents may or may not upset them.
    • Billabo
      Billabo
      When you say "taking drugs" it's generally assumed you mean non-prescription or over the counter. Well, I guess the term is "do drugs" but I thought it was clear Brainstorm meant taking drugs illegally.
    • Jarr2003
      Jarr2003
      @Billabo I know, I was just nitpicking there.
    • Brainstorm
      Brainstorm
      I don't know about America (or maybe I do from all those movies I watch), but in Egypt, if someone has sex with someone he's not married to.. and if he is discovered, a parent would normally get a heart attack, well, most parents, I guess.
      Yeah, I meant illegal drugs
    • Debator
      Debator
      Thats just called religious fanaticism
    • adam_antichrist
      adam_antichrist
      I thought it was called a cultural difference.
  • I've been listening to this album for the longest


    June 29
  • June 29
  • i don't expect anyone to but who tryna game w/ me all night :P
    June 28
  • Carmory
    June 28
    • itsIndy
      itsIndy
      ol' snowball lookin, ol' unseasoned fry eatin, ol' cold-ass chicken servin, ol' starbucks drinkin'..
  • 555
    Your username says "itsIndy" but...

    WHO IS INDY? (you, I guess)
    June 27
    • itsIndy
      itsIndy
      usurper of the throne of the Sith Empire. bow before me :P
    • Sirfish
      Sirfish
      but I am the senate
  • Might be gone all week (will be checking every five or so hours). Gotta start/finish Bloodborne (been holding off on playing for a month) then gonna restart Uncharted (1-4) because the series ending was kinda sad plus U2 is amazing. Then I need to restart GoW before the fourth installment comes out next year. After that I have to complete Red Dead Redemption in time for RDR2 and then trophy-hunt all LittleBigPlanet trophies (because why not), theeeeeeeeeeeeeeeeeeeen finish Skyrim Microwave Edition.
    June 27
  • dank maymays anyone?
    June 27
    • Carmory
      Carmory
      normie
    • itsIndy
      itsIndy
      holy shit carmory dislikeed me wtf!!!!!!!!!!!!!! xddddddddddddddd
    • Carmory
      Carmory
      sorry mom lol
    • itsIndy
      itsIndy
      lol
    • Brainstorm
      Brainstorm
      Maymays are over we are now in Junejunes
    • itsIndy
      itsIndy
      You can't say that a couple of days before july
    • Brainstorm
      Brainstorm
      Julyjulies?
    • itsIndy
      itsIndy
      good enough
  • The new God of War game says it's being released in early 2018 but I checked the release date in the PS Store for a little more information.

    Release date: 12.31.18

    -_-
    June 26
    • itsIndy
      itsIndy
      If they said Late 2018 I'd be a little less mad lol. Just a little.
    • Billabo
      Billabo
      If there's no specific official release date, online stores use 12.31 of whatever the stated release year as the placeholder date. So it might actually get released in early 2018, but the release date on the PS Store won't update until an exact date is given.
    • itsIndy
      itsIndy
      Well shit lol
  • 555
    Can you do a Would You Rather 2?
    :D
    June 26
  • walkin down the hall
    scratchin my balls
    my dick got stuck in the ele-va-tor
    i started scream
    my mom started scream
    and that is the end of the ringadingding

    2 agree= better than all brainstorm games xddd
    June 25
    • ¤RunninginReverse¤
      ¤RunninginReverse¤
      1 disagree = 1 more agree to the requirement to reach that point.
    • itsIndy
      itsIndy
      rip u i win
    • ¤RunninginReverse¤
      ¤RunninginReverse¤
      Or not, since you have 2 disagrees and only 3 agrees.
    • itsIndy
      itsIndy
      what
    • Lefian
      Lefian
      make that 4 hun
    • Carmory
      Carmory
      lol win
    • Brainstorm
      Brainstorm
      Haters gonna hate~
    • itsIndy
      itsIndy
      nerd
    • Carmory
      Carmory
      Dude stop saying that, it just further confirms the fact that you feel beaten.
    • Carmory
      Carmory
      And before you even said something about hiding behind overused jokes, stop being a hypocrite.
    • Lefian
      Lefian
      w e e b
    • Carmory
      Carmory
      @Lefian We don't mention that here.
    • Brainstorm
      Brainstorm
      Defeated? The amount of agrees doesn't even exceed disagrees, stop hiding your own failure, I don't even know why you hate me like a 9 year old crazy fan
    • Debator
      Debator
      "fan"
      HAHAHAHAHA
  • I'm this week's leader lol
    June 26